Geef me je hand, geef mij ze allebei.
Ik zal je proberen te leiden in dat klasje van mij...
Je bent welkom, je mag er zijn.
Iedereen is zichzelf en dat is fijn!!

vrijdag 10 september 2010

Dag jules!

Deze week hebben we ons vriendje Jules leren kennen. 
We luisterden naar een verhaal van Jules over zijn eerste schooldag!
Het liedje 'Jules heeft een nieuw idool' kunnen we al uit volle borst meezingen!
We leerden knippen en plakken. Bij de één ging dit al vlotter dan bij de ander.

Op maandagnamiddag profiteerden we van het mooie weer in de speeltuin.
We duwden elkaar op de schommel. Anita kan zelfs alleen schommelen! Anderen speelden in het huisje, op de wip of op de glijbaan!
Het was een leuke namiddag!

Op donderdag speelde juf tik tak! De kleuters genoten van het spektakel!
(hier heb ik nog geen foto's van)
Op vrijdag leerden we de begrippen op en onder met onze boekentassen. Eerst dansen op de muziek en daarna de opdracht juist uitvoeren. (zitten onder de boekentas, liggen op de boekentas,...)
Ook Jules deed goed mee!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten