Geef me je hand, geef mij ze allebei.
Ik zal je proberen te leiden in dat klasje van mij...
Je bent welkom, je mag er zijn.
Iedereen is zichzelf en dat is fijn!!

vrijdag 9 december 2011

Sterren en kaarsen

Om goed in de kerstsfeer te komen, leerden we eerst een weekje over de kaarsen en de sterren.
Jules had een doos meegebracht met allerlei kaarsen. Eén voor één staken we de kaarsen aan en keken we naar de vlammetjes. Hoe meer kaarsen er brandden hoe meer we elkaar zagen zitten in de kring.
Wanneer we het terug donker wilden, mochten we elk om beurt een kaarsje uitblazen...
We kleurden en knipten kaarsjes en plakten die van lang naar kort!
Britt belde naar mama, dit liet ze me terloops weten... aan haar gezicht te zien, was het iets serieus...
 
We boetseerden een leuk theelichtje voor de kerstdagen!
 
Na het bekijken van de film 'Laura' ster', mochten we zelf ook sterretjes zoeken...

 Volgende week vliegen we er in en gaan we de kerstboom versieren!

2 opmerkingen:

  1. super mooi paginake zal zeker veel komen piepen groetjes de mama van thalissa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel!! Super dat je af en toe een kijkje komt nemen!!
    Thalissa stelt het goed in de klas!! Een flinke en zelfstandige kleuter!!
    Groetjes,
    juf Ruth

    BeantwoordenVerwijderen