Geef me je hand, geef mij ze allebei.
Ik zal je proberen te leiden in dat klasje van mij...
Je bent welkom, je mag er zijn.
Iedereen is zichzelf en dat is fijn!!

zondag 8 januari 2012

kerst in onze klas!

Eerst en vooral wil ik jullie een spetterend nieuw jaar toewensen met heel veel leute en plezier!!!
Hieronder vind je enkele sfeerbeelden van de laatste weken voor de vakantie!!
Eerst mochten we de spar omtoveren tot een mooie kerstboom! En ja, hiervoor mochten we op een stoel staan!

We hadden ook een vilten kerstboom die we naar hartelust konden versieren!!
 
Na de waarneming van de kerstboom konden we aan de slag en schilderden we zelf een mooie boom!
Achteraf mochten we die versieren met allerlei glittersterretjes en glitterslingers.
        
Théo maakte een mooie kerstboom van magneetblokjes!!
 We keken gezellig in een boekje van de kerstman en zijn rendieren!!
 We kookten een lekker kerstdiner en nodigden hierbij gasten uit!
We kleurden leuke kleurplaten van Frokkie en Lola!
 We maakten slingers met de rijgparels!
 Er is ook een kerstmarkt geweest op school waarbij alle kleuters en leerlingen kerstliedjes zongen. Wij mochten hierbij als echte kerstmannetjes ritmeren met de instrumentjes. In de klas hebben we goed geoefend!
 En toen was er feest...
 En cadeautjes...


Na de vakantie leren we onszelf wat kennen met het thema: Dit ben ik!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten