Geef me je hand, geef mij ze allebei.
Ik zal je proberen te leiden in dat klasje van mij...
Je bent welkom, je mag er zijn.
Iedereen is zichzelf en dat is fijn!!

maandag 24 september 2012

Week van de kleuren!!!


Beste mama’s en papa’s,

Volgende week starten we met het thema ‘bonte kleuren’. Dit is een thema uit de ‘Jules- methode’. Ik merk dat niet alle kleuters al de kleuren kennen vandaar dat we ze eens goed onder de loep zullen nemen. Om dit zo goed mogelijk te doen, zullen we elke dag een andere kleur bekijken. Iedere dag zal dus zijn kleur hebben. Om de kleuters dit zo actief mogelijk te beleven, vraag ik aan jullie een kleine inspanning. Zou het mogelijk zijn om jouw kleuter aan te kleden in de kleur van de dag?
Hier vindt u een overzicht van de kleuren:

Maandag is de gele dag!
Dinsdag is de blauwe dag!
Woensdag is de groene dag!
Donderdag is de rode dag!
Vrijdag is het regenboogdag!


Zo gaan we een kleurrijke week tegemoet!
Alvast bedankt voor de samenwerking!

Kleurrijke groetjes,
Juf Ruth

1 opmerking:

  1. Dat wordt moeilijk om Sibren morgen in het geel aan te kleden... even nadenken hoor!

    BeantwoordenVerwijderen