Geef me je hand, geef mij ze allebei.
Ik zal je proberen te leiden in dat klasje van mij...
Je bent welkom, je mag er zijn.
Iedereen is zichzelf en dat is fijn!!

dinsdag 5 januari 2016

Kerst in de klas!

Na de drukke Sinterklaasperiode komt nu de gezellige kerstsfeer binnengewaaid in de klas!
Een echte kerstboom, waar we wel even moesten op wachten, maakte met zijn lekker geur, mooie versieringen en fonkelende lichtjes ons gezellig klasje compleet!
Voor we de echte kerstboom konden versieren, maakten we alvast onze vilten kerstboom mooi!
En dan het echte werk!
We werkten aan ons nieuwjaarsdoosje:
Ik doe mijn doosje open.
Kijk, er komt iets uitverkopen!
Een kerstboom Geluk,
Een plezante bal,
Een stralende ster.
Een kusje hier, een kusje daar!
Gelukkig Nieuwjaar!
We maakten slingers van kralen...
En schilderden een echte kerstboom die we dan met glittersterren konden versieren...
 We speelden met de houten plankjes en met een beetje hulp van de juf maakten we een mooie kerstboom. Tehreem kon zelfs de eerste letter van haar naam maken!
 Mathias vond het leuk om gezellig onzer de kerstboom zijn 'baby' aan te kleden!
 Pakjes sorteren, een groot werk voor de kerstman. Gelukkig hielpen hier een paar flinke kleuters!
 En we maakten een grote slinger van kerstballen en sterren!
Er kwam ons ook een nieuw bijtje vergezellen! Welkom Abby!

 En de vlindertjes die na de vakantie overvliegen naar onze bijenkorf kwamen al een middagje meespelen!

Voor meer kerstsfeer:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten