Geef me je hand, geef mij ze allebei.
Ik zal je proberen te leiden in dat klasje van mij...
Je bent welkom, je mag er zijn.
Iedereen is zichzelf en dat is fijn!!

woensdag 15 februari 2017

Ik leer de kleuren

Het is weer zover! De kleurenweek! Iedere dag stond er een kleurtje centraal!

Spelen met speelgoed in het kleur van de dag!
 Werken aan ons kleurenboekje...
 Kijken in kleurenboekjes...
 Juf Valentine kwam ons al eens een bezoekje brengen. Na de krokusvakantie komt zij stage doen.
 Sorteren van kleuren in de juiste emmer!
 Jules koos in de verfwinkel blauwe en gele verf. Thuis deed papa de 2 kleurtjes in een emmer en Jules mocht roeren. Wat gebeurde er? De verf werd groen!! Dat moesten wij toch ook uitproberen!
 Bloemen sorteren in de hoepels
 Kleur in de juiste kleur!
 Experimenteren met een gekleurde bril!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten